BBM ANDROID UDAH BISA

BBM WIFI ANDROID. Buat yang udah seneng-seneng mendownload BBM Android jangan seneng dulu soalnya Blackberry Messenger harus pake pulsa atau pake WIFI, jadi buat kamu pengguna android, yaaa gak langsung bisa. Kamu harus cari tempat yang ada hotspotnya terus sambungin dengan ponsel kamu baru deh kamu bisa chat pake BBM di android kamu atau kamu beli paket data, harus kayak gitu, mana bisa langsung pake kalo gak beli paket data. Jangan paksain chat BBM dengan pulsa yang tinggal seribuan, dipastiin deh bakal cepet habisss.

Jadi gimana caranya agar kamu bisa BBMan tanpa menggunakan WIFI? Mudah aja, kamu harus beli paket BB yg paling murah untuk sekedar chat saja.

 

Loading...

14 Comments

  1. It seems that every time i look in the country section, theres another question about why taylor swift is so popular and if she is even country. I’ve seen similar things about carrie underwood. It makes me really angry, that people would actually complain about country singers in the country section! If you don’t like the song, change the station and stop complaining! Everyone state your opinion!.

  2. « Dont on a pu dire à son sujet et celui de son acolyte, Abel Bonnard, qu’avec de tels Abel on n’a plus besoin de Caïn. »1/ on a pu dire…à son sujet et À celui de son acolyte…qu’on n’AVAIT plus…..mais ça reste de la bouillie2/ les deux Abel, Hermant et son acolyte Bonnard, au sujet desquels on a pu dire qu’avec de tels Abel on n’avait plus besoin de Cain.J’adore les donneurs de leçon.

  3. I would like to thnkx for the efforts you’ve put in writing this internet site. I am hoping the same high-grade website post from you within the upcoming as well. In fact your creative writing abilities has inspired me to get my own website now. Definitely the blogging is spreading its wings rapidly. Your write up is often a great example of it.

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*